torsdag 13 januari 2011

torsdag

VARFÖR ÄR VAMPIRIE DAIRIES SLUT ? :O

igår så sluta vi ungefär halv 4 då drog jag och nina till innebandy butiken för att skicka iväg lagets overaller och matchkläder på tryck ! ja vi åkte vilse i sisådär 1 tim !!!! :P
till slut hitta vi och fixade allt . skönt .. absolut värt en låda MUFFINS ;)
sen köpte vi med oss fika hem till henne och satt där och fika lite samtidigt som vi prata skit :)
Senare mot kvällen drog jag mig hemåt mot ludvig där även lill tösen var. Hon låg i badet och hade det sköööönt :)

idag så följde jag med ludvig till UNI för att röntga hans fot sen åkte jag tillbaka till skolan . Hade översättning med emelie , vilket TEAMWORK ! jag sitter och avläser och översätter från tsp till svenska då emelie skriver det jag säger samtidigt som jag skriver sms ! ;D hahaha undrar hur den storyn blev ! ;D
Sen åkte jag å ludvig en sväng och letade efter nya inneskor till honom , och till sist så hitta han ett par.
Tiden rullade på som faaaan och stressa till träning ! :P som btw gick SKIT käpp rätt åt helvete !
jag vill inte vaera back , eller VILL jag KAN INTE rätt eller sakt . det funkar bara inte :(
jag vill inte förstöra för laget heller när jag missar en markering .

Imorgon är det fredag iaf och skönt att sluta tidigt. Hem och sova någon timme om jag inte orkar plugggaaaa som är ett måste . När mannen slutat ska vi ner på stan för att hitta nå att ha på oss på kvällen sedan köpa lite spliiiiiiit (sprit) smultronvin för min del för det kan man njut dricka ! mums. sen på kvällen blir det av till daniel som styr inflyttningsfest och även födelsedags fest . wiohooo . han blir ännu mer guubbeee ! ;)

lördagen ser ut som att ligga lite seg på morgonen sen ta en promenad för att tagga till match mot råååby ! 17.30 BSK .. sen utgång ? njaa får se .. ;D verre vill ha med mig ut . <3 får se..

söndag är tvättdag , blir typ 5 maskiner just nu :P hahaa . men så blir det när jag inte "bor" hemma utan hos ludvig hjärtat :)

nej nu ska jag typ hoppa in i duschen och drömma om en vivaldi sallad !


förattjagtyckeromdigsåhimlamycketälskling

Inga kommentarer:

Read all of it