torsdag 20 januari 2011

inte igår

jag skrev något här !

Men det har inte hänt så mycket.

Idag iaf så har det varit skola och helt sjukt hur pigg jag kunde vara efter lunch , jag borde äta donken med emelie, nina å ludvig å pussas me ludvig varje lunch så ja blir pigg :O haha !

sen åkte jag å lisa till mig och åt chirre och prata lite , kollade också på att beställa tavla men fy fan vad dyrt !! men men , en sån ska vi ha ! :)

Jo , igår satt jag och ludvig å gick igenom vad han behöver till lägenheten. :) Han har ju inte ens ett par garndiner i köket och äger inte en enda blomma ! KATASTROF . Det ska ändras snart :) mys !

imorgon är det fredag och då blir de jobb på kattungen. Jag måste lära mig att säga nej till jobb ! vill inte ens jobba där , eller inte bara där utan var som helst. Ska väl komma ur skolan med gott samvete iaf .

sen på kvällen så har jag för mig att det blir taco mys hos ludvig med han och tösen i think.

lördag morgon halv 11 tror jag har vi samling och sen beger vi oss mot my hometown typ , v-ås ! Där ska det spelas match mot VIB . Klockan 13.00 i kristiansborgshallen.
sen på kvällen gäller det att fira andreas som fyllt 25 år med massa lekar :) men först ett stopp å äta vivaldi med karin, andreas å kenneth . mums !

söndag , får se hur det blir om jag ska hem och kolla på ludvigs match eller om jag tar mig några glas vin på lördagen ! :P vet ju hur det kan bli med ett glas vin . :P får se ..

sen är det ny vecka och verkligen NYA TAG !

good luck -_-

Inga kommentarer:

Read all of it