söndag 9 januari 2011

Har hänt så mycket på så kort tid

Den senaste månaden är nog den helt sjukaste månaden jag varit med om men även den lyckligaste !

Julafton kunde inte bli bättre , först jobba och se hur glada dem blir på boendet över julklapparna och ink, tomten ! Sen hinna hem till kalle för sedan mat och egna julklappar !
Vi stormade också media market på TV på juldagen kl 8.00 .. trodde jag aldrig .

Nyår var helt underbart det också även om jag inte gjorde nå mer än att vara med Ludvig.

Jag har gått i från att vara singel till att ha ett förhållande med världens sötaste pojk ! Ludvig . Han har också en liten tös , astrid ! Hon skulle jag vilja sno med mig hem till mig (A) hihi.

Jag bor nästa regelbundet hemma hos honom nu och gjort det snart 2 veckor :P ! stackarn att stå ut med mig ;)

Imorgon så börjar skolan igen och faktiskt så har jag nog hittat lite motivation för en gångs skull.

Men idag, nu så tvättar jag för fullt hemma hos mig sen så ska jag städa här hemma för det ser ut som HELVETE , fast jag inte bor här typ, hur kan de komma sig ? :);) iaf , sen så ska jag åka med på älsklingens match i askersund och ta hand om astrid medans han spelar !

Nej , ta ett ryck . En duuusch . JAPP ! :)

Jag är bara en helt klart nöjd brud som verkligen måste sluta se allt negativt

Inga kommentarer:

Read all of it