måndag 8 november 2010

Vilket kaotiskt liv jag har nu

Jag har så många funderingar inom alla ämnen som finns i mitt huvud !

1 , Där det handlar om skolan/jobb. Jag får snart inte jobba mer för då kommer mitt csnlån dras in och jag missar massor i skolan. Då kommer i stället frågan ; vill jag bli tolk ? varför går jag på den där skolan ? När jag sökte så sökte jag för att jag var trött på att jobba och ville ha något nytt . Jag vet att jag aldrig kommer gå vidare till tolklinjen utan bara klara dem här 2 åren och då skulle man ju kunna hoppa av till jul , men vad har jag då fått för alla tusenlappar jag lånat ? ? Jag får ont i magen när jag bara tänker på skolan . (kanske är bara periodvis?) Och jobba på kattungen som timvikarie kommer jag aldrig klara mig på, till hyra, mat osv. Hur gör jaag ?

2 , Har fått sån hemlängtan ! jag vill bara flytta hem och önska att allt var som vanligt men här har jag alla goa innebandy kamrater och innebandyn ! Skulle aldrig kunna sätta min fot i v-ås (?) och hallsta kommer inte på tal ! Men att flytta hem innebär att jag inte kommer kunna sova , alla snarkar igenom väggarna , jag får inte vara för mig själv , måste följa normer . Men ändå är allt så bra !

de var väl det jag tänker skriva här .
det är riktigt jobbigt att hela tiden inte veta något om vad jag vill ! för nu trivs jag inte någonstans och snart kommer SNÖN också men det är så vacker när den ligger på marken men kommer bli svårare att ta mig hem lika lätt som nu . (hatar att köra när det är vinter)

ge mig någon som gör mig trygg !

Inga kommentarer:

Read all of it