tisdag 9 november 2010

Nivå 3


Välkommen Linn Jonsson till nivå 3. tack tack .

Jag vet inte om jag ska se detta positivt eller negativt eller hur ?

Hade ett kort samtal med min förra mentor om hur allt skulle bli och imorgon är jag i nivå 3 och har marika som mentor ist för morgan . Vi får se hur detta går. Kommer ju vara sämst i gruppen iaf.
Hade också ett 40 min långt samtal med min rektor lisa och då fick man öppna tårkanalerna och allt fick en hel bild."vi tror på dig"

Nu har jag precis ätit mackaroner och korv idag igen men wtf det är gott ! :) så nu hinner jag ligga på soffan en stund innan jag plockar undan lite sen är det träning med någon magnus från landslaget och tränare aaa bra skulle han tydligen vara =)

Hur jag nu ska hitta motivation till att gå upp imorgon som jag inte gjort nu blir riktigt svårt men aa skönt att det snöar iaf :)

Nej , AFV nu och skratta lite !


Inga kommentarer:

Read all of it