måndag 15 november 2010

Måndag

Idag är det måndag och det innebär en ny skolvecka .

06.15 ringde klockan och det vara bara kliva upp med glad min och börja göra sig i ordning sedan äta frukost innan jag for hem mot Örebro . Regnet bara öste ner och det var inte det roligaste att köra i men ändå så var jag framme hos mig innan 7 och annars tar det as lång tid . Snabbt gick det i alla fall ! undra vad det kan bero på ?;)
Åker hem till mig och lämnar alla saker ex, dator, ren tvätt och hämtar även träningskläder till eftermiddagen sen tar jag mig mot skolan där lektionen börjar med att ledsaga vår dövblinde lärare. Riktigt spännande och lärorik övning måste jag säga. Var mer nervös att ledsaga än vad jag brukar va när jag redovisar :O

Efter allt det så skulle vi vara på Conventum 10.40 för att lyssna på ett seminarium kl 11 sen blev det snabb lunch med fralla sedan hade vi ett annat seminarium 13.30 sedan ännu ett 15.30 .. Kaka på kaka blev det verkligen men den första och sista var verkligen intressanta .! Konstigt ? nej , kanske för att dem 2 handlade om teckenspråk :)

Allt det hela slutade 17.00 ^^ men kom därifrån 17.05 typ och fick springa tillbaka till skolan för att hämta bilen sedan hämta upp becca och vidare mot träning . Där blev jag 8000 steg rikare !

Nu är man hemma och äntligen fått i sig nå i magen och bara slappar, jag bara njuter och tänker ta min sovmorgon imorgon och jobba igen den på onsdag eftermiddag !

Imorgon är det som en vanlig tisdag . . översättning, samhäll sedan svenska . Inte den roligaste dagen direkt , men bit i det sura äpplet .

Jappp , det var det för mig :) tjingggg ..

hur kan jag längta ?

Inga kommentarer:

Read all of it