söndag 14 november 2010

Helg

I fredags så åkte jag efter skolan direkt hem till hallsta. Meningen med att åka hem på fredagen var att mysa hemma hos pia men då har man åkt från örebro UTAN körkort ! Surtsurt.
Det blev hemma kväll där jag lagade lite mat och riktigt gott var det men ska aldrig mer äta kyckling typ ! Jag köpte grillad kyckling som jag sedan skulle rensa och det var det värsta ! Urs .

Lördags (igår) så tog jag huvudet under vattnet och åkte till v-ås med kusin sandra och kolla ciccis match sedan tog vi oss till hm på hälla där en fars dag tröja inhandlades till fadern min . När jag kom hem var det evig väntan på att få bada tills alla duschat klart sen stress stress och vidare till brukshotellet och äta julbord och kolla på julshow . Farmor och farfar firade guldbröllop så det var ju lite kul . Det var en riktigt bra show också ! Mätt blev man också .

Idag så var det fars dag så vi åkte till mormor och morfar och blev bjudna på mat och även baggarna kom dit . Sen blev de kortspel och sen hem igen sen har jag bara legat här framför datorn och haft super tråkigt. Skulle behöva plugga som en tok men va tusan det är ju helg .

Imorgon är det skola igen , tur att jag är hemma så jag kommer kunna ta mig upp på morgonen för annars har det varit tungt.

Jag fick hemma gjorda pulsvärmare av mormor idag också , SUPER UPPSKATTAT ! Sitter som smäck och är grymt snygga. Ser ut som anita H nu om händerna :P riktigt snyggt och skönt .

Nu ska jag väl ta mig upp från madrassen och göra någon nytta, springtur kanske ?

Pusskram

om jag bara kunde förklara , om jag bara visste .

Inga kommentarer:

Read all of it