onsdag 19 maj 2010

tränatränaträna

Det är mitt schema framöver .

idag så vart det skola och vi hade redovisning av projektveckan sen så blev det teckenspråks lektioner efter det svenska redovisningar..

Hinner komma hem och hämta andan sen promenera till birgitta skolan för innebandyträning sedan tog jag en promenad hem igen :)
Väl hemma väntade sara och pappa på mig .. :) ville bara följa med dem hem igen !

Nu har man precis duschat och ska plugga igenom och planera och dona :)

Imorgon är det torsdag och sovmorgon sen slutar jag 4 och tänkte lämna cykeln och bilen hemma för att motionera :) så blir det diska och plugga när jag kommer hem även städning !
fredag blir det skola då slutar tsp linjen så blir en avslutning med smörgåstårta :) sen åker jag till hallsta för pluggning på kvällen sen solning efter en löprunda på spåret :)

lördag har kusin konfirmation sen plugga på kvällen ..

söndag så jobbar jag 6.45-13.00 sen hoppas jag att det är min tur att jobba på KIF annars blir det problem ..

sen kommer nästa vecka OCH DET ÄR FULL PROPPAT !!! men jag gillart :)

Nu blir det kolla rush our 2 (stavning?) sen sova :)

Natti

Inga kommentarer:

Read all of it