torsdag 13 maj 2010

Torsdagen är avklarad

Vaknade halv 7 i morse av att pappa skickade sms , grattis blabalbal..... suck sa jag bara och sov vidare..
vaknade vid 10 upp och hoppa sunshine och börja diska undan och städa ihop allt och packa sedan tog jag bilen mot hallsta. När jag kom hem åkte vi en biltur sen till ica och handlade..
14.30 började man jobba.. har nu börjat tänka på vad jag ska göra av mitt liv...

slutade 21.30 åkte hem och nu är det bara att sova för en galen kväll imorgon:)

morgondagen ser ut såhär :
ca, 10.00 vakna :P
ca, 12.00 in till pia för att gå på systemet, handla färg sen åka hem till mor och far för att fixa sig och färga håret.
ca 17.30-18.00 blir det att fara till sura för partaeyyy ! men jag måste till mormor först för att fixa datorn .. suck!
Men sen är det fest hela natten lång !

Imorgon blir jag mörkhårig. mihi...

Inga kommentarer:

Read all of it