tisdag 11 maj 2010

tisdag

Allaktivitetsdag ..

Jag börjar med att gå ut och flytta bilen och bad till gud att jag skulle få slippa p-böter och lätt sagt och gjort så slapp jag de :) skönt !
Sen cykla jag till Lisa och vi började cykla mot vivalla kl 9 :) Efter om och men så är vi framme ! och in på deras stora torg... där fick vi frukost !:) Macka och festis , mkt duktigt ! sen blev vi indelade i 32 olika grupper detta innebar att vi inte vart med någon från klassen , SHIT , hur ska detta sluta ? det sluta med att lisa blev nr "25" hihi .. Fy fan vilka goa människor vi hade med i gruppen , snacka om roliga :P Sen gjorde vi olika stationer ! :) americansk fotboll = fjuttboll, sen kasta boll och aa massor! :) Kom på en lek till midsommar men vad gör jag då ? nej ingenting .. .
Iaf sen efter hela förmiddagen så vart det lunch, sallad bjöds det på :) sen var det boulturnering som vi åkte ut på direkt :P men vi vänta på frukt sen avslutning sen tog vi cyklarna och drog oss hemåt !

Jag bestämde mig för att stanna på OP vårdcentral för att kolla mitt knä och så.. Söta rara Lisa följde med , TACK ! men hon sa ingenting bara , vila, ipren och linda med bandage ! Tackdå! Mitt knä är som gele och är jätte läskigt och jag spyr när jag ser det guppa runt ..

När jag sen kom hem somnade jag på soffan i 2timmar sen upp och städa eftersom jag är i hallsta hela helgen ..

Nej , bara invänta så klockan kan bli efter desperata hemma fruar då det är mina favoriter !

Imorgon är det skola och sedan jobba på berhn arena .. Kif-umeååå ! najszzz..
Innan det blir de dra max ??

Torsdag kommer jag hem sen jobbar ja 14.30-21.30 !

Så tjing på detta :)

Inga kommentarer:

Read all of it