söndag 2 maj 2010

Söndag

Idag är det andra jobbdagen ..
Har nu varit ute och städat bilen , dock bara kasta papper och damma ur den :) men snygg är den min röda fara.
Nu ska jag platta håret och fixa mig lite så man är lite fräsch när man åker och jobbar och jag startar 15.00 och slutar 21.30.. och då är det bara hem och packa för imorgon ska jag till skolan igen. Jag har omprov i delmål 1 på en del i det provet .. Klarar jag inte det nu får jag inte göra delmål 1/5 den 26maj utan göra det när dem andra gör delmål 2 och det innebär att jag hamnar efter och blir efter i hela utbildningen och det är typ bara sluta..
men ändå har jag tänkt att jag ska köra ett år till sen får vi se då hur det ligger till .. det är då alla brukar få sluta så varför skulle jag få stanna kvar då ?

Blev en lugn valborg för mig , då jag jobbade igår 06.45 på morgonen :) men jag klagar inte på det . så hela valborg skjutsa jag folk till wq..

Nästa vecka består endast av skola och träning ! Så skönt och sen längtar jag till nästa helg .. Då lördagen består av innebandy och söndag fotbollsmatch(egen) om mitt knä är bra.. är det inte bra till onsdag måste jag nog kolla upp de , det ska nog inte låta som de gör och så ..
nu i veckan ska jag även försöka börja nå mitt mål :) men det säger jag inte vad det är förrän jag nått det och det kommer ta någon månad men ändå :)

Jo du som läsare (om det finns några) om du kan klippa och vill tjäna en hundring , RING MIG!

Pusss

Inga kommentarer:

Read all of it