tisdag 25 maj 2010

regnet det bara öser ner.

Tisdag är det och aaa .. igår var det fotbollsmatch och den kan vi lägga på hyllan.. vet inte om jag tänker lägga skorna på hyllan också eller byta hit till örebro om det inte blir bättre i tuna för just nu har vi inte en enda lagkänsla i laget , okej fine jag tränar inte men jag bor i örebro och det lär ju finnas någon anledning till att jag kommer tillbaka till tuna ? eller hur ? vet inte vi kan kalla oss ett lag längre .. känns som om det är individer som spelar ibland.. och det sucks !

idag så gick jag till skolan .. hade så ont i magen när jag vaknade så jag kom till skolan till lunch då det var kolla på en film och sen föreläsning om CI .. riktigt intressant faktiskt.
Jag gick både dit och hem i det vackra vädret:) jag klagar inte ..
Nu ikväll blir det bara plugg plugg och åter plugg ......

Imorgon är det onsdag och tsp hela dagen och hoppas för FÖRSTA GÅNGEN i år på att det är MODUL .. jag har världens plan hur jag ska lägga upp de !
sen har vi svenska ord prov och ja, bara hålla tummarna .. sen håller vi tummarna att regnet har försvunnit när vi åker till köping på match .. kan regna under match men inte när jag kör :P haha

på fredag kommer den dagen vi väntat på , FEEESST ! see yaaa

Inga kommentarer:

Read all of it