måndag 3 maj 2010

Mondag

Åkte från hallsta direkt till skolan i morse och där väntade ett prov på mig .. buhu.. (håller tummisen) sen blev det modul arbete..
På eftermiddagen hade vi zimpa som lärare då irene "berit" är sjukskriven !! :P
Var kul med ny lärare , men dock en uppgift jag FATTA NOLL AV ! Vet så långt att jag har tolkcentralen , men sen då ? :P
Efter skolan var slut nere på stan så följde jag med lisa och handlade på ica sen gick jag till skolan och hämta bilen och vidare hem.
Direkt när jag kom hem så började jag städa .. Jag damma, dammsög och skura .. oj vad jag har skrubbat :D (behövdes) .. Vädrade också så nu luktar det friskt :)
När jag var klar med allt det efter 2 timmar så drog jag igång sallad och skar den och stekte kyckling .. Så har ätit kycklingsallad.. JAG SAKNAR VIVALDI !

Nu slöar jag på soffan och ska ta mig en macka sådär lite till salladen som har slunkit ner i magen.

Imorgon då ? Jo jag hoppas på en träning måste jag säga annars ???? då ska jag fanimig ta mitt feta arsel till gymmet och sätta mig på en cykel !
Inte fan törs man gå ut själv här :O

Ska kolla igenom min fakta till sakprosan som vi ska jobba själva med imorgon och onsdag..

PUSSSSSSS

Inga kommentarer:

Read all of it