onsdag 7 april 2010

Onsdag

Idag har vi teckenspråk HEEEELA dagen! Jag är inte ett stort fan av modul då vi ska jobba själva men tyckte ändå jag fick något ut av att bara sitta och konversera med malin sen kom emelie också. Jag och malin läste även stycken ur boken, allt om döva , sedan återberättade vi det till varandra . Riktigt intressant också . Kolla lite på serien anders.se också .. Skit kul, måste fortsätta kolla på det på nätet :D

Efter skolan så gick jag, emelie och stina till mq och min underbara eftersökta jacka var på REA så jag slog till. DOCK en rosa , men lite färg skadar inte :D älskar den så ge mig vår !
Jag bestämde även att åka ut till marieberg så stina följde med dit och där blev jag med en ny telefon och nytt abonnemang också.. En iphone hos 3 ! Nu vill jag bara att någon ska till london så något kan köpa med ett skal hem till mig ! :)

Har lagat korv i ugn med ost sen potatis(pulver)mos.. Mycket gott :)
sen blev det anna anka och grey´s ! favoriter just nu..

Imorgon är det torsdag och sovmorgon börjar dagen med sen har vi teckenspråk hela dagen.
Vi slutar runt kl 2 och då blir det hem direkt och tvätta och inkl en löp tur om min mage pallar.. Jag bara orkar inte med min mage just nu !..

På fredag åker jag till hallsta , har massor att utreda men den resan blir nog den sista på länge sen ..

Just nu vill jag bara ha lite extra pengar in på kortet ,, ge mig !

Godnatt :)

Inga kommentarer:

Read all of it