måndag 19 april 2010

Ny vecka

Nu är det v.16 och jag har tappat vecka och datum och var tvungen att kolla det idag , annars så kommer bara dagarna.. Kalendern ligger och skräpar ..

Har fortfarande inget nytt men ganska mycket jag är irriterad över men kommer dock inte skriva ut här varför då vissa personer kan bjäppa ut ganska mycket...
men men , livet går vidare :)

Måste länka MALIN :http://malemyr.blogg.se/ för att hon skrev så bra om föreläsningen idag på USÖ .. Så helt klart värt att läsa för den föreläsning tog toppen ! Den heter Måste man vara frisk för att må bra ?

Sen på kvällen var jag, lisa och isabella på remember me och aa vilken jäävla film !! Helt underbar och så himla bra ! Hade jag inte setat på en biograf hade jag stört bölat !! aa nej toppen film !

Imorgon är det redovisning och jag övar för fullt :) kul att ha lite spontana redovisningar :)
denna gång är det jag och christer som ska berätta lite om föreningen SDR :)
Sitter här och läser högt :P haha..

Imorgon är det en tuff dag , vill hinna med mycket :)
Ska STORstäda, tvätta, diska (diskmaskin), packa, springa ( om jag hinner :O) , PLUGGA!
hur ska jag hinna allt när man slutar halv 4 ? Äsch , jag hinner :) SPEED !

På torsdag bär det av till SÄLEN , wohow ! men inte för att åka skidor , nej nej :D
Ska kolla hoff , promoe och andy ! Blir sköj :)

nej mkt prat nu , ha de gött : )

Inga kommentarer:

Read all of it