måndag 5 april 2010

Måndag och Örebro









EN KVÄLL MED ANNA på lovet :)










Blev väckt av mamma vid 11.40.. suck ,ville ju sova vidare eftersom det var sista dagen jag hade sovmorgon :( men men.. upp och hoppa vart det och åt lite lätt frukost sen in i duschen för att sedan packa alla mina saker som låg överallt.
När jag fixat ihop allt och det så åker jag, mamma och sara till sura och hämtar mormor sen vidare till willys och där shoppa man allt loss (hade i tankarna att det var kläder istället för mat) sen hem till mormor och fika , vi spelade även kort innan vi for hem.

När jag kom hem så packa jag ut allt i bilen sen åkte jag direkt till örebro .
Väl framme i örebro så plockar jag upp allting så jag slipper ha det stå och städar och dammsuger och ja allt förutom att damma ... Så nu har jag snyggt här hemma för en dag :P
Har fått upp min nya klocka också , SNE , men vad gör det ? :) snyggt!
Imorgon skola igen ,suck?


Positiva imorgon är i alla fall att jag får träna innebandy så hoppas på träning då : )

Nej , fixa lätt kvällsmat :)

Inga kommentarer:

Read all of it