lördag 10 april 2010

Fredag

Igår var det fredag men det känns som om det är fredag idag :/ kanske det beror på att vi var lediga i måndags. aja !

Igår efter skolan så fick jag hjälp av stina och bära upp mina däck till bilen från källaren ! superduper tack för hjälpen.. När hon hjälpt mig skjutsade jag hem henne sen for jag vidare hem till hallsta. När jag kom till hallsta fick jag mat sen åkte jag och pappa till banken sen till stan.. Köpte mobil skal :) sen åkte vi hem direkt..
Vid 4 hämta jag och sara , cecilia och vi åkte till sporthallen och bada och sola (tack tuna) sen så åkte vi hem till cicci och där var vi heeeela kvällen :)
Åt lurrekurra kebab och fixa sofias akvarium och aa, en hel del :)

Idag är det till mormor och morfar bilen går, ska byta däck .. sen äta tårta =)

MATCH IMORGON TROLLEBO..

Jag blir fett irriterad på min iphone skit! FATTAR INGENTING . det ända är att jag vill fylla i och komma ut på internet och komma åt spel , men nej fan , SKIT GREJ !! vill du ha en? GAAH

Nej , vidare nu ,

Read all of it