måndag 29 mars 2010

Treening

Joraaa så att eee , jag stack iväg på träningen halv7 och samling vid sporthallen ..
Jag var så inne på att vi skulle springa till teknik backen från sporthallen men ack så fel jag hade och vilken tur !! Jag var helt död efter denna resa så tänk den ? ojhujedamig !
jag kan ju säga MINA BEEEEEN och mageeee.. fytirackarns !!
Börjar springa och under hela banan gör vi saker..
Vi började med vanlig uppvärmning sen strechning (stavning?) sen en lååååååång sträcka med lutande backe var det max löpning hela vägen sen jogga tillbaka sen max löpning igen sen fortsättning till en parkering där vi körde utfallssteg (otur ja har så får jag ont i knäna efter det) så jag fick köra höga knän.. sen fortsätter vi en bit sen har vi en liten sträcka och där blir det max fart 3 gånger .. Sen fortsätter mot backen (bult backen för er som vet) där började alllt!! idioten uppför den backen sen höga knän upp halva sen idioten igen och sen avsluta vi med max löpning uppför hela 2 gånger sen sprang vi vidare tillbaka mot sporthallen då vi stanna vid stationen och gjorde 20 sit ups och sen benlyft i 30sek några gånger sen sprang vi mot sporthallen och där sluta allt ! OCH FY FAAN ! har inte sprungit på fleeera månader !! :P

Lovar att min kondition inte är på topp och den har aldrig vart och kommer aldrig bli så fy fan för detta :P

godnatt folks !

Inga kommentarer:

Read all of it