torsdag 4 mars 2010

Torsdag

Jag är helt dagblind , årsblind och veckoblind och allt .. Har inte någon kolla alls .
Skrev ett cv idag och kom inte ihåg när jag gick i gymnasiet osv . läskigt värre .
Hur kan de komma sig ? fan , snart är man 21 eller ja om ett antal månader men en dock !
Jag är helt borta och bara tar en dag i taget men ändå . . Wierd.

Idag så hade vi onödig träff imorse så satt av tiden tills vi börja .. Jätte roliga lektioner idag :)
sen åkte jag hem och sov.. Vaknade 18.30 och tänkte skit också . Nu sitter jag här och är pigg !

Igår så spelade vi match mot skälby och stundtals spela vi bra ! och vilka lägen och passningar jag och emelie gjorde ! våra mål och assister är grymma! :) Men igår , hela laget var grymt. ! Att vi från första period klagade på fågelskrämman och den andre till att skita TOTALT i de och vinna matchen med 7-3 !! Sån inställning på söndag också brudar , FÖR VI KAN om VI VILL !
Jag fick in ett mål och en assist och är super nöjd ! :)

Imorgon är det skola sedan bär det till hallsta med Stina :) Blir tacos på kvällen och plugga en massa sedan lördag morgon fotografering :) mer kommer sen ..

Jag är helt besatt av vampire dairies , det är såå bra :) inte bra inte bra !! :D

Håller tummarna :)

ha det bra folks så hörs vi imorgon :)

Inga kommentarer:

Read all of it