torsdag 11 mars 2010

Torsdag och hel dag på conventum !

Vilken dag det vart :) helt otroligt kul :)
Började med att allt starta 9.00 .
Grymt bra föreläsare var det som befann sig där eller på länk via oslo ! :)
Lunchen var också helt okej :) inget jag klagar på , för första gången må jag säga :O kors i taket fick jag av mor min! Under lunchen där stötte jag också på min gamla teckenspråks lärare från gymnasiet och det vill säga mååånga år sen ! :) Jätte kul att träffa henne igen och att hon verkligen kom ihåg mig också efter alla elever hon haft efter :)
sen fortsatte det med föreläsningar .. och avslutades med en låt som var riktigt bra :) Utfördes på både teckenspråk och av sång :)
En riktigt trevlig dag måste jag säga fast man hade ett segt huvud ! :)

När jag kom hem så satte jag igång och städa och diska undan. Nu håller jag på och tvättar sista maskinen . Under denna tid så har jag också skrivit klart alla mina 3 skriftliga uppgifter jag hade i svenskan och nu är bara finslip som kvar :) Så himla skönt ! :) Kan ha en lugn helg ! :)

Imorgon är det fredag och skola som vanligt sen hem till lollo och hämta mina kära väskor:D
sen som sagt kommer daniel hit : )

det går bra nu (Y)

godnatt och tjingelingen , imorgon blir det upp med tuppen igen :)

Inga kommentarer:

Read all of it