tisdag 16 mars 2010

tisdag

Skulle haft redovisning idag om mjölnaren :P en gammal saga , men sara var sjuk idag så blir nästa vecka.
Sen hade vi svenska och redovisade vår informell och formella text :D gick bra !
sen så hade vi tolkämnet och nu fick vi iaf skriva lite :P hahaha ...
Sen till slut blev de tsp och vi har nu i uppgift :
vi skulle berätta ett minne på 3-5min i en diktafon sen byta den med en kamrat som sedan ska teckna berättelsen som man sagt :P ser fram emot allas minnen.

Efter skolan blev det först sola med emelie sen träning på gymmet. fy fan vad jag hatar att gymma och idag var det riktigt mycket folk så stanna inte länge:P
Diss på gym !
Sen när jag kom hem så städa jag undan allting som låg överallt :P ganska mycket.

Och nu sitter jag här med mitt skit internet och kollar vänner på tv medans diskmaskinen går för fullt i köket.

Imorgon är det skolaaaaaaa igen och undrar vad de är då ? :P Kmr inte ihåg om de är någe spec.

nej , nu skipper vi detta och tar oss en titt på tv:n ist ..

SKÖÖÖÖÖÖÖÖNT ATT VI ÄR KVAR I DIV 2 !! :D:D Kfum örebro is the shit !

Pusspåeeer

Inga kommentarer:

Read all of it