måndag 1 mars 2010

helvetes måndag som jag trodde skulle vara bra

7.11 ringer klockan imorse och jag var redan vaken innan det , det var ju skola och jag var pigg . chockerande men ändå , gick upp och sminkade mig valde kläder och sen började det ..
Jag började med att bre smörgåsarna jag skulle ha med mig till skolan men vips så åkte dom i golvet med smöret neråt mot golvet så bara att kasta och bre nya sen åker mjölken ner på golvet och faaaan vad jag skrubba .. men här slutar det inte ..
jag gör i ordning allt och stänger av allt och ut i kylan och snöovädret och oplogade vägar och går till bilen för att ta den till skolan . klockan tickar .
Helt igen snöad och jag får först inte upp den , (BRORS BIL).. men till slut fick jag upp den av ilska sen sätter jag mig där i och letar efter en borste att borsta va bilen , FINNS INGEN , hitta även ingen skrapa , men till slut under mina vantar i mitten låg det en skrapa , så ut och skrapa bilen . Men jag brukar ju alltid sätta på bilen innan ja skrapar så den blir varm, men får jag på bilfan , NEJ !! får inte igång den varken får om nyckeln ingenting , ser också en jävla BÖTESLAPP på 600 jävla kronor .(Nu får jag sitta inne resten av månaden) men går ut och skrapar och så och ringer pappa och frågar hur fan man gör men nej ring robin , ringer robin , ja jo det är rattlås du måste göra siochså . MEN TACK !! säg de då förfan !
Bilen är dåligt skrapad och borstad och såg inte mkt , kör iväg på oplogade vägar och fassnar en bit bort , FAN i helevete . parkerar bilen på min gata går och in och sätter mig på sängen ! Var så irriterad så jag grät floder och koka av ilska .. Detta har ALDRIG hänt mig förut . aldrig varit så arg .. FYFAN !!!

Ja , ni behöver inte läsa hela delen upp till , bara ilska av morgonen..

Efter allting vid 12 så tvätta jag alla mina kläder så de är klart och så iaf : )

Senare på kvällen gick vi iväg till jensens och firade sara 20 år och åt god mat och så :)
mycket trevligt (fast man bara satt och vänta på att välta ett glas eller något)

Aja nu är jag hemma och står på benen , än så länge, och inväntar en spännande morgondag.
Måste ta tag i mitt liv nu , så tjing

Inga kommentarer:

Read all of it