torsdag 25 februari 2010

Plugga ?

Nej inte idag va ? =)

Sitter här ny badad och ska fixa mig lite sen ner på apoteket sen vid 4 ska jag, mamma och mormor in till stan och hjälpa brorsan. Skulle ha träffat alexandra men skulle tydligen hjälpa min bror med att bära massa :) Snäll som man är så ställer man upp !:)
Så ikväll blir det plugga istället =)

Imorgon är det alexandra som jag ska mysa med när hon kan ! Måste också ner på stan och köpa masssa på make up store som fattiga örebro inte har;)
Är också sugen på fest imorgon så , någon festsugen hallsting som vill ställa till de med en fest ? :) Orkar inte krogen ! :)

Lördag så åker man hem ? eller söndag ? ja de visar sig :) Kanske åker redan imorgon om det inte visar sig att man kan ta en eller två :) hihi ..

Nej på med kläder och föna håret så inte de fryser så blir de apoteket :) tjing

* jag älskar badkar*

Inga kommentarer:

Read all of it