söndag 7 februari 2010

Lördag och söndag

Igår vaknade man av ett stort sug att gå ut .. Så ringde och övertala emelie :D
Vi drog till bolaget ..
Kom till emelie kanske 5 då börjades det dra igång med fiixx :D
webcam är nog det roligaste :Dhhhah så fula bilder :D
emelie var ju inte blyg på knappen ..
sen vid 11 drog vi ut på frimis där ison och fille var , Kääässt ! Sjung typ 3 låtar..
men drag var det och dansa loss gjorde vi så det skrek om det ! TACK !
Blir ny omgång på fredag . JA!

Söndag idag så vaknar man på riktigt halv 11 ;P
sen dess har man gått till soffan och kollat tv.. Kollade nyss de tre vännerna och jerry . SÅBRA!

Fick nyss ett trevligt samtal av min fotbollstränare :)
Har inte tränat eller spelat fotboll sen ja jag veti nte när :O Men han ringde och frågade om jag vill vara med och spela lunkan cup ! Självklart svarade jag : JA !!! :)
Så den 20-21 februari är det lunkan ! :D

nej , nu ska ja ta nytta av min lediga tid här på soffan och kolla bollibompaa ;)

träning kl 14.00-15.30 , MELIKE !

Puss

Inga kommentarer:

Read all of it