onsdag 24 februari 2010

Härliga väder

Jag älskar detta väder :) Hur mys är det inte ?

Har inte gjort så mycket dem här dagarna vi haft lov , riktigt skönt ändå !
Har blivit med en golf ist för min söta röda lilla bil . Men som tur får ja tillbaka min imorgon?
Min bror håller på och flyttar och donar sen är det bara min bil som har dragkrok så snäll som man är får han låna min bil..

Hoppas jag och pappa drar till solvalla idag :)
Då har jag något att göra iallefall .. Har även plugg som ska göras :)

Jag vill att något ska hända :) något annorlunda och roligt :) vill utforska !

nej klockan är kvart över 11 och man pumpar maskinen när man ska "fixa" sig ..
Är riktigt glad över att ja fick se dem på frimis då sist . King !

Men nej , lämna detta skit =) Jag vet , dålig på uppdatering , men varför uppdatera? vem bryr sig om mitt liv mer än jag ?

Något som saknas nu är , INNEBANDYN ! *hjärta* missyagirls..

Inga kommentarer:

Read all of it