lördag 27 februari 2010

gosch

Vilken värdelös dag .
Började med att man går upp vid halv 12 sen hoppflux så är jag klar och vid 12 åker jag hemåt till örebro . Handlade på ica först innan jag åkte eftersom jag ville ha lite gott till ikväll och även mat och frukost för dom kommande dagarna. Längtar redan hem av vissa orsaker.

När jag kom hem så fixa jag upp allting och kolla så jag fick med mig allt och så sen har jag strykt och bytit gardiner och så :) Nu är det så fint här hemma. Bara hall lampan som jag själv skulle ge mig in på , dumpuckot själv, jag trodde jag kunde byta lampa själv, hela lampan , men jag var alldeles för kort och saknade 2 armar så nu har jag inte lampa i hallen . To bad !

Nu på kvällskvisten har jag "pluggat" men jag förstår inte mycket av det där :/ rätt mycket märkte jag idag :O sen har jag fixat lite lätt mat även gottat mig med chips och dricka till melodifestivalen som pågår nu :) :)

Imorgon gäller innebandy hela dagen.. Först så ska jag sova länge sen så är det kolla ödibf som har match mot forsby sen har vi samling kl 16.00 sedan har vi match 17.30 mot rutin och det lär bli en vinst va tjejer ? :)

JAAAAA , hejja hejja anna !! Hon är så grym ! hejja hejja . :)
Så går hon vidare också . kanske min röst som avgjorde ? ;) vem vet ?

Natti natti om en stund !

TAGGA INFÖR MATCH FÖR FAAAN

1 kommentar:

Dennis sa...

Tack för lyckönskningarna :) Och lycka till själv med utbildningen!


I agree - Goo Anna!!!!

Read all of it