fredag 12 februari 2010

fredag

igår var det torsdag och då var det friluftsdag med skolan och det SÖG rent ut sagt.
Bussen gick kl 9 sen åkte vi till storstenshöjden och släppte av hälften sen så åkte vi vidare till ånnaboda där jag och resterande gick av ..
Där fanns raststuga och "restaurang" och en pulka backe.. Trodde vi kunde gå på spåret men det fick man tydligen inte för att de var spårat med skidspår . och MAT fanns inte heller och inte fan hade jag det med mig .. Så jag malin och emelie tog beslutet att gå till storstenshöjden och kolla om de fanns mat och DET FANNS . så underbart gott..
Innan vi gick spela vi med andra ord hela förmiddagen :O Roligt !!
Kom hem vid 4 och en helt bortkastad dag ..
Somnade direkt på soffan men halv 6 ringde klockan och det var dax att fixa sig inför THOMAS PETTERSSON stand up show.. SÅ BRA SHOW .. 2 timmar höll han på men det var så bra..

Idag var det skola till 11.40 rätt skönt att få in ok sen spela vi spel . Skitkul..
När jag kom hem la jag i en växel och STORSTÄDA hela lägenheten och då menar jag GROVT också .. fy tusan vad jag har skrubbat men nu så kan jag vara här hemma=)
Har även tvätt nere i tvättstugan osv..
Precis ätit köttbullar och mackaroner så nu är man fit for fight till ikväll :D
Nu ska jag snart hämta tvätten sen hoppa in i duschen sen KORKA UPP ..
Kl 7 ska vi vara hos josefina ungefär där förfesten är och det är mitt på stan , skönt att inte ha så långt till frimpan där MASKINEN kommer ikväll . Känner det kommer bli en bra kväll ..

Nej , väntar på Stina också .. :) kom nu kvinnaa!!

Ha en toppen kväll .. Hör av mig på söndag när jag vaknat till liv och vunnit en MATCH!!

Inga kommentarer:

Read all of it