lördag 6 februari 2010

fredag lördag

igår var det skola 8.30-11.40 sen drog lisa, jag och emelie till lager 157 och kolla. sen åkte ja hem och vänta på mamma och sara..
Dom kom ganska snart då drog ja i en maskin tvätt och börja rensa garderoben.
Efter ett tag drog vi ner på stan och shoppade lite. Alla 3 hitta något=)
sen åkte vi till willys och handla innan de tanka vi bilen också. Sen åkte vi hem till mig igen och mamma började och laga mat till mig och jag fixa min garderob så nu är den super fin för ett tag. Mamma lagade köttbullar och sås som jag skulle frysa in sen så lagade hon lasagne så nu har ja massa matlådor i frysen.
Sen när vi ätit och allt var klart så satt jag bara någon minut sen skulle jag på match . Matchen sluta 11-3 men det var bättre än 15-0 om sist. (om man själv bara kunde få in boll fan) Efter matchen åkte jag hem och dog i sängen ..

idag är det lördag och vet inte riktigt vilket humör jag är på.
Känner efter att jag verkligen vill dra till en utgång ikväll ! Men har ingen med mig på det sen så har jag också träning imorgon kl 2 !
Plugga blir det iallefall idag .

Nej , ta reda på nå kanske.

Tjingelingen

Inga kommentarer:

Read all of it