måndag 18 januari 2010

tråkmåndag åter igen

Vaknade och bestämde mig för att sova en stund till så blev faktiskt bilen till skolan idag , FY PÅ DIG LINN !!
Började dagen med teckenspråk och jag var som i en dvala hela förmiddagen och eftermiddagen också .. Mycket som händer nu.
redovisning hit och dit , HATAR DET !!

Kommer hem och går till ica och handlar lite sen gick jag norr runt för fan men nu har jag hittat där man kastar flaskor iaf så nu kan jag ha fest igen :D Hahha .
sen kom jag hem och började städa undan lite och nu fick det bli en kort paus :)

ska laga mat också , blir korv som är delade i små bitar och spagetti!! Så underbart gott .. muummsfillibappaaaa.. Sen ska jag baka CHOKLADBOLLAR ! :)
För idag är det idrottsgalan som ska kollas på och myyyysa :)

Ska också kolla lite på talet hade jag tänkt :P alla i klassen bara pratar om hur mycket dom har kollat på de och vad dom gjort och med tanke på att jag inte gjort ett skit kanske jag ska iaf läsa igenom det jag skrev kladd :D Hahaha ..

Nej , bädda rent säng , dammsuga , skura , mat , baka (Y)

Inga kommentarer:

Read all of it