onsdag 13 januari 2010

Onsdag

längesen jag skrev här insåg jag därför ska jag dela med mig vad jag gjorde idag och igår , spännande ? eller inte.. Så fortsätt inte läs om ni inte är intresserade..

Igår blev de skola , nytt ämne som är tolkyrket och ny lärare . Riktigt bra lät de:) får se hur de blir med det.
Efter skolan gick jag och emelie och sola på gustavsvik :) ett snäpp vitare . mohah..
Sen snabbt hem och käka lite sen vidare till emelie sen träning . kom igen låt torsdags träningen gå bra också !!
sen direkt hem till PH sen i säng !

Idag var det skola och teckensspråk + svenska på schemat..
Men svenska ville jag att det skulle vara lite roligt och försökte lära mig något och ville förstå , men det är ett helvete i SVENSKAN !! ett helvete !!

Efter skolan gick jag och stina till ica vid mig hyrde film sen så gick vi till mig och fixade i ordning ugnstekt falukorv med mos och det var super gott! Till dessert blev de saft och lussebulle till filmen baksmällan , bra film :P hahahha... klockren.. Kan ju säga att det är jag , stina , nina och emeelie som är dom dära :P Hahhah..

Nej nu sitter jag här och stina har traskat hemmåt..
Kan säga att sovmorgon är så uppskattat så inte sant ..
Morgondagen ser bara ut såhär:
Vakna
skola
plugga svenska
plugga svenska
plugga svenska
plugga svenska
plugga svenska
träääääning
sooova

SEN ÄR DET FREEEDAG, som jag längtat !! eller hur classmate´s ?


Nej , BAND CAMP .. yeaaaah

Inga kommentarer:

Read all of it