onsdag 6 januari 2010

Onsdag - röd dag


Vaknade vid 12 idag tror ja :) Skönt ..

Anna och jag skulle åka hemifrån tjugo i 2 och innan de skulle ja kolla om min bil levde och den LEVDE :D ett under.. men vi tog hennes bil och hämta becca sen drog vi till nibble för att kolla norrby- sala herrar .. Dit kom ida , lelle och frasse också! Dom vann och rätt spännande ett tag :) 6-4 tror ja de vart. Massa folk :)
kul att vara på hemma plan.
Drog effter matchen hem till becca och spela wiii , men jag spelade INTE . har inte tålamod :P haha . Kul att se när lelle och frasse spelade super mario och deras teamwork :D hahh..
Drog sedan hem och käka. När ja kom hem hade jag fått julklappar från moster, mats och mormor och morfar:) Moster och mats fick ja 500kr :) sen av mormor och morfar ett par älskade skinnhandskar, passar perfekt till min ryska mössa ! Så snyggt :)

Sedan blev det ut och prova på bilen igen om han var min vän eller ovän .. men han var min vän :) Så jag sopade av honom all snö och skrapa rutorna och drog med mamma och sara på en åktur och sladda lite :D Åkte förbi ica och inhandlade massa också , var ju tvungen att ha julmust till min julskinka jag äntligen fick :D

Sen har jag legat och kollat paradise hotel här på internet , sjukt att man kan gråta bara för att en pojke gråter :P tårarna bara rann när patrik grät :P stackare ! :P hahaha . Men ut med catja , gillar inte henne för fem öre . men skulle dö för att se ut som henne :P Snygg som hon är!!

Imorgon drar jag nog till stan om väder tillåter OCH min bil . hihi .. Ska träffa darling alex :) saknamassor .. Vi ska soooola solarium , thankgooood !
sen får vi se vad vi gör..

Fredag ; dagen innebär ingenting antar jag eftersom nötterna går i skolan :@:P jag som ville åka pulka :D Sen på kvällen är det kättinghallen som står på lista , derby mellan nik-sura herrar !! :)

Lördag far jag hem men först ett stopp i lill ån ! men hur ska jag hitta hem sen ? :P Hhahaha ..

Nej , drar på lite jordin sparks i högtalarna och kilar vidare och gör något tråkigt :P hihi ..

Inga kommentarer:

Read all of it