lördag 23 januari 2010

lördag kväll

traska till stina vid 3 någongång :) Mötte henne och lisa vid ica och där köpte vi gooodis och dricka ! Mums .. Sen gick vi till pizzerian och köpte med oss mat !
SÅÅÅ GOOTTT !! rapar kebab fortfarande , ( inge vidare bra )
Spelade mario och guitar hero på wii :) SKIT KUL !!
sen kolla vi klipp på youtube sen även lite tv , allmänt slöa sådär :)
men så ska de va , hade vi nog haft alkohol hemma hade nog fan blitt en utgång , men sen nej :P hahaha .. lite kul :D:D

Nu är jag äntligen hemma hos mig och kom på att mina grannar är super snälla . Jag tappa min ring förra helgen och imorse ringde de på dörren ( jag hann inte öppna ) sen såg jag att min ring låg i trappen på en bit papper . TACK !!

Hatar konservöppnare :@

Nej , bjöd på bilder från förra och nu i fredags :)
ENJOY !

Imorgon är det kolla innebandy först ödibf herrar sedan KFUM :) Ska bli kul att se hur mitt nya lag spelar :) hihihi ..

Nej , sova kanske ? :) NATTI

Inga kommentarer:

Read all of it