lördag 2 januari 2010

Hemma i kalla sverige


Äntligen hemma i kalla sverige, oj vad det har varit saknat !

vaknade upp hos mamma och pappa idag och skönt att vara i hallsta igen ännu mer längtar jag efter mitt kära hem i örebro kan jag lova! Helt sjukt att jag trivs så bra därborta.. Skulle bara vilja ändra på några saker så trivs jag super bra!

idag var jag med mamma ut och handlade och inte fan blev de någon julskinka och jag gråter floder ! ingen julskinka :(

Läget ser ut som att det blir hallsta fram till den 7e OM inte planerna ändras ;P

Ska träna fotboll imorgon och så som jag längtar och till på onsdag ! Saknar fotbollen så mycket !!! det är en stor del av mig..

På onsdag blir det julfirande hos mormor och morfar :) mums!

Ska bara ta det allmänt lugnt och besöka sporthallen och deras solavdelning så jag blir brun någon gång :O:O

Tjingeling follksss !! :)

Inga kommentarer:

Read all of it