torsdag 7 januari 2010

Hemkommen

fy bubblan vad halt det är ute !! Lilla v-ås vägen var inte att leka med ! :P Menmen , hemkommen och hel :)

Träffade alexandra vid 1 i stan och vi gick till oxen och solade och blev bruna och snygga ! Så underbart att ha csn kort då 30min kostar 40kr !:)
Gick en sväng på stan och kolla , men inge snyggt fann jag , så tråkigt att gå i v-ås om man jämnför hemma :) haha ! :P Men men , vi satt och tog en fika och prata från allt mellan a-ö . Skönt att du kan lita på mig vännen och berätta allt för mig ! <3 Sen vid 4 åkte jag hemåt ..

När jag kom hem tog pappa mig på en gång och ville till djuraffären , stackars fiskar inte fått mat när han är sjuk . haha !

Nej sitter nu i köket och inväntar mat , mackisar med köttebullar! MUMS .

Ikväll blir de lugnt med att packa ihop alla mina saker så jag får med mig allt hem sen på lördag..

Jo men visst , v4 ÄR BOKAD :D:D säfsen , here we come :D

PUSS på er

Inga kommentarer:

Read all of it