måndag 11 januari 2010

give me some balls

Nu är jag riktigt trött på grannen ovanför .. Jag vill verkligen inte klaga för man vill säkert inte få något tillbaka!
Men det som hänt innan plus att inatt kl 00.00 sätter hon på musik ! jag hör varenda jävla mening i låten och jag blir tokig ..
Nu sitter jag i soffan och kollar vänner men hör hennes musik blandat med min tv, ska jag ha på så högt så man får ont i huvudet för att höra sin egen tv :O
Okej att det är en gammal villa , men för fan ...

Kan jag inte får lite stake i mig och sätta en lapp fan i trappen eller ringa värden .

Absolut får hon ha musik på men efter 10 på vardagar, NEJ TACK !! Hon är som en duracell kanin ...

HATA GRANNNAARRRR

3 kommentarer:

Ina sa...

Hahahahahahaha! Lapp i trappen, vilken mogen metod. Så jäkla fegt!

Lina * sa...

Hahahahahahaha! Lapp i trappen, vilken mogen metod. Så jäkla fegt!

Emelie PF sa...

Ja, guuuud vad moget Linn!

Lika moget som att lämna töntiga kommentarer utan att skriva vem man är, "Så jäkla fegt!"

Read all of it