lördag 16 januari 2010

freeedag lööördag

Fredag:

Igår så var vi kvar på skolan efter vi slutat :P vi körde rundpingis :D Såå jäävla kul.. Jag,ted,niclas och dennis ! jag var king :D
Sen efter det vid 1 åkte jag och stina till ikea och köpte lite saker:) hihi . sen gick vi in på el giganten , skopunkten och sen handla vi mat på willys:)
Åkte hem till mig och sov på soffan en timme sen blev det fix och matlagning alltså tacos :) Sen var det bara att fixa sig och folket rulla in vid halv 8 .
Nästan hela klassen + arthur och erik var här . Alltså en hel drös med folk :)
Så nu ska ni se mitt köksbord vad flaskor det är !! MEN VAR KASTAR JAG DOM ?????

Sen blev det in i dimman och ut på krogen , frimis, sen corner efter fimis sen gick jag och stina hem till mig och sooov. Skulle kolla kenny starfighter men det sluta som det gick ..
Fyyyfaaan vilken toppen kväll må jag påstå...
TACK ALLESAMMANS !<3

Idag lördag seeeg dag som alltid.. jag och stina gick och köpte mat och nu ligger jag på soffan och kollar ace ventura ! :) SÅ BRA!!
Ska ta och blanda lite saft i min nya tillbringare och ha i lite IS bitar . mums..

Nej , film nu :)

tjingelingen ... bilder kommer...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaha? Var du kung vid pingisbordet? Nu ljuger du allt spanky. Känns som att jag ägde sönder dig!

Read all of it