söndag 31 januari 2010

en ny start

På söndagen..

Blev väckt vid halv 11 och det är det sista man vill en söndag . LÅTMIGSOVA. hihi

Låg på soffan under täcket med datorn i knät till halv kanske sen så tog jag tag i och fixa allt in i garderoben ( den måste verkligen rensas och få struktur där inne så snälla mamma kom nu) sen tog jag undan allt onödigt och sedan det där diskberget jag hade, skäms lite när jag kan säga att jag har diskmaskin. fan ändring nu linn.

Men nu är iallefall allting klart och dammsuga och skura ska göras men inte idag för jag kom på att jag har en redovisning på tisdag som jag inte har kollat avläsningen på sen har ja prov på ordklasserna som jag missade nu i veckan .

Kolla på wild child igår och den var så bra! Typisk linn film må jag säga
Ikväll bjuder dvd:n på i taket lyser stjärnorna och annanas !

Nej , avläsa och plugga ordklasser var det och ord !

"letar ett nytt liv"

Inga kommentarer:

Read all of it