fredag 22 januari 2010

efter längtade fredag

Då hade vi indelning i nivåer idag . Inget nytt för mig om jag säger så :)
Sen stanna jag och emelie och käka panpizza i skolan med daniel och niclas sen kom emil (ödibf tränare) och så fick jag skriva på papper för kfum :) yeaaahh ..
Sen drog jag och emelie och tanka bilen så nu är han också full (lika så jag ikväll) sen till willys och handla mat till kvällen men också hem :)
Sen när ja kom hem läste jag i min bok sen börja ja tvätta , städa och diska undan och allt så nu är de snyggt här för ett tag :P

Snart kommer nina och emelie då ska ja hoppa i duschen :P hihi social man är , men inte hunnit innan ..

Men nej , nu ska jag kila ..

Kvällen blir hos isabella och där vankas det FERRREEEE sen utgång för vissa. YEH

Kisssss my assss bara för att (K)

Inga kommentarer:

Read all of it