onsdag 20 januari 2010

detta är aktuellt just nu

Igår så fick jag massor fixat .. Att jag tordes :) lite stolt över mig själv ..
sen igår kväll så åkte och emelie och tränade med kfum div 2 :) Hade träning med ödibf efter också :)
gick toppen men nervöst såklart.. :)

Idag onsdag så skola och talet gick förvånatsvärt bra :O :)
sen till bibblan och lämna bok sen åkes skor med empa och köpte sandaler (emelie handla) jag vill också ha sånna :( :D
sen blev det träning med kfum div2 idag igen :) gick också toppen !
Så får se hur jag gör , späännnannde , eller hur ;) hihihi

Nu kollar jag egentligen skit film men finns inget bättre ..

Mår värsta illa också , magen vill aldrig som jag :O

Nej imorgon torsdag ; SOVMORGON , skola , tvätta och städa ..

men sen fredag , spännande att få reda på grupper ..

PUSSS natttttii

Inga kommentarer:

Read all of it