måndag 7 december 2009

URS PÅ MIN GRANNE

Just nu sitter vi och spelar musik ikapp varandra !!! Jag hör hennes mer än min ! IDIOT ... Är så frukansvärt irriterad på den det !!!!!!

Kom från skolan vid 5 då vi haft lucia träning och det fungerar rätt bra nu , kanske ska öva ännu mer då jag kommer synas MEST !!:O:P hm undrar varför ? ;)
Sen gick jag med emelie lite snabbt på stan för att kolla julklapp..
Kommer hem och sätter igång och dammsuger som mamma kräver av mig inför besöket imorgon... Sen nu sitter jag här och har unnat mig en morot och ska snart börja PLUGGA äckel samhäll och även öva på redovisningen i tsp !

Imorgon kommer mamma och monika , får då så goood mat lagad :) underbart!!
Sen är det MATCH kl 19.50 i BIRGITTASKOLAN ! kom och kolla vetjja !

Nej , plugg vare ?

Jo , igår så var jag även på julshow om jag inte nämnt de :P Ernst , Charlotte perrelli, någon bly sen BROLLE sexy baby !! GRR
Messsst kul men kallt ! Föredrar örebro jämntemot HALLSTHAMMAR !!!!!

Nej , plugg vare ? ;)

Inga kommentarer:

Read all of it