torsdag 10 december 2009

rättelse och lite roliga saker


Japp , 3 mål och 2 assist var det visst :D bra KOLL ? :D nej !! SUPER GLAD!

igår så bakade jag och stina massa julgooodis ! SÅ MYS !!

idag var det lussetåg på tulle skolan , 2 st föreställningar hade vi och cet var super kul :D
min sak att göra är att stå stilla och hålla kronan på plats . Jobbigt ! ;)

idag har jag och stina myst till med våra fina bakelser :D

Vi baka : Mozart kulor
lussebullar
knäck
pepparkakor

så det blev fika till harrypotter ! :D

nu ligger jag på soffan all alone och inväntar herrarnas match :)
Ska bli kul att göra något . Måste även ladda inför morgon dagen :)

Imorgon är det lussetåg kl 10 på skolan :)
Det ska filmas så då kommer bilder OCH FILM här på bloggen , men har även några bilder från idag:)

Nej , ta en macka eller nå , men är dock inte hungrig efter allt fikandes..

Helgen::

fredag : UTGÅNG med världens bästa stina, RÖJJ !
lördag : Bakfull
söndag : Bjuder hit familjen på fika om väder tillåter.

Tjingeling

1 kommentar:

erica sa...

glöm 8inte att JAG gfick en assist också, värt att nnämna ;)

Read all of it