söndag 6 december 2009

helgen

Oj vilken kväll det vart i fredags :)
Började med lagfest hemma hos tränaren martiiin och det vart mycket skratt!!
Sen drog vi ut på krogen några stycken och man var överallt men ingenstans :D hah! kvällen slutade i mimmis bil :D
vi åkte runt runt sen stannade vi och hjälpte folk vid max , någon form av punktering var det på någons bil :d hah! Så jag och emelie drog in och köpte hamburgare :P Sen drog jag hem iaf lite senare ..

Lördag ; så vaknade jag vid 2 och panik körde till hallsta för att hinna se tjejernas match. förlorade mot råby med 6-2 . tråkigt !! men bara kämpa på :)
efter det åkte jag till mamma och pappa sen vidare på fest hos cassa :D Kul att träffa er alla igen!! Fick ställa upp som chafffiiisockså ;D
SÅ BRUDAR , GLÖM INTE PENGARNA !!
när jag väl står utanför bmb så ringer jonas och vill ha skjuts och helt sjukt hur tur han kan ha att jag var i stan just precis då eftersom dom bara ville från gidde till bmb :P så skjutsade grabbarna också !!

Söndag ; vaknade vid 12 sen gick upp och kollade på handbollen som sverige vann! SKITBRA! sist hörde jag att dom hade den svåra gruppen ? ;) haha. sen vart det mat sen bilfärd hemmåt:) Har precis städat klart alltihopa och fixat allting så nu är det super fint här hemma , bara damma och dammsuga som ska göras och det fixar ja imorgon :D :D

Plugg kväll ikväll till desperata , oth och fille och fredde :D

Imorgon skola igen , jag vill bara ha tsp nu !!

Måste även träna på lucia låtarna! Måste dra ihop nå med stina NU!!!

veckan är nästan som gott som fullbokad !!!! så kul :)

nej , tjillevippsenn

Inga kommentarer:

Read all of it