tisdag 10 november 2009

träningen


Oj vilken dåligt träning jag gjorde , men gjorde det bästa med tanke på situationen.
Aja , torsdag blir det nya tag !

Imorgon är det skola, redovisning , Nyhetsläsare here i come:D
filmning på de också , men annars bara modul vecka.

sen blir det åka direkt hem till hallsta för att sedan ta spruta på torsdag , hoppas verkligen att jag inte blir dålig !!!

okej något helt annat , satt precis och kände på stor tån att jag hade lite ont så ville känna efter så känner jag och kan dra bort en bit :O MEST ONT !!
Hur kan det bara hända bara sådär ? :/

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh det gör så JÄVLA ONT!!!!

Martina sa...

AJAJ!!

klart det får du min msn, det hittar du nog information om mig i facebook så adda mig bara ;)

SARA sa...

inte värre än min tå ju ;)

Read all of it