torsdag 26 november 2009

Torsdag

Tisdag : Jag och jenny drar till gustavsvik och simmar 20 längder , kilar hem till mig efter att handlat och köpt hårfärg, sätter i färget och lagar mat :) Potatisgratäng och hamburgare! sen fort till träning och lattjar sen hem och sova direkt. DENNA NATT SOV JAG INGENTING ! grannen flyttar saker mitt i natten :O

Onsdag: upp 06.00 för att bussen gick 7.15 från skolan till MOGÅRD , den här dagen var som en dvala för mig . På bussen dit var jag knappt medveten om att bussen höll på att krocka med ett rådjur och tvärnit . Kommer dit och piggnar till lite men är så trött när han börjar prata så somnar nästan, det var så äckligt :O jag kunde knappt hålla upp ögonen !! :O Sen fick vi rund tur ! det var häftigt :) tyckte verkligen om det där stället . (resurscenter för döva och dövblinda och funktionshindrade) När jag kom hem så somnade jag direkt och sov i stort sett hela dagen och hann även inte heller kolla greys ! :O

Torsdag: Idag hade vi bara modul och det gick skit bra! men måste öva orala komponenter !! kan inte dom .. Sen lucia låtarna är noll koll !
efter skolan så åkte jag o emelie till rusta! och dit måste jag imorgon igen :D älskar mina julgardiner men glömde köpa 2 :( LOVE IT! Måste också köpa med ljuuuus! blockljus is thashit!!



Idag hade jag ställt in mig på innebandy träning men när man är i skolan och så får man ett sms om att det INTE är träning ! Sånt här kan jag bli fruktansvärt arg och irriterad på !!! hade jag vetat detta igår så hade jag kunna tagit med mig gym kläder och tränat på annat sätt men nu , nej NU har jag ingenting att göra än att sitta hemma och rulla tummarna i jämte mot er andra! Det är nästan samma sak på söndag , nej jag har annat för mig på lördag och kan inte komma match ???? !!!!
jag blir så arg ! och om vi är få , ja men träna då med dom som VILL och KAN för det finns alltid något någon behöver träna på !!!


Nej nu ska jag duscha och sen slänga mig framför tv:n !

+
hinner se ett avsnitt av GLEE

-
träning inställd


tjingelingen

1 kommentar:

Anonym sa...

du kan alltid dra ut på en löpningtur =)

Read all of it