tisdag 3 november 2009

tisdag

fick sluta tidigt idag , en hel timma ungefär ;P wohow! Så jag och stina cyklade hem till mig men först förbi Ica nära och köpte tejp !
Sen kom vi hem då fixade vi mina tavlor sen är mamma så BRA att lämna skruvdragaren men inga skruv :P bra där!
så tavlorna kommer inte upp ÄN ! Sen lagade vi tunnbrödsrulle och det var så gott! Sen diska vi undan och la oss här på sofforna och nu myser vi med tända ljus och ätit lite äppelkaka och druckit saft. Så gott och så mys :)
Jag inväntar träning med löpning innan. Får se hur det går , suget har jag tappat någonstans på vägen :/

Imorgon ska jag klippa mig , tips på hur ?
tror de lutar mot en sne lugg och lite uppklippt :) vad tycker du ? :)

Japp , ska vara social i myset nu : )

catch ya´ll later

Inga kommentarer:

Read all of it