måndag 23 november 2009

Måndag

Mitt humör är fortfarande inte på topp ! Men lägger upp ett inlägg ändå !

Idag så mådde jag skit i morse men tog mig till skolan och hade modul sedan redovisning i psykologi , hade redan gjort den så satt och lyssna på alla andra! Ganska intressanta böcker fast man höll på att somna ibland :O FÖRLÅT ! Men lyssnade :) Lisas bok som är saras verkade intressan men nej nu ska jag låna TREDJE boken i twilight av malin som jag ska läsa hade jag tänkt ! :)

Sen åkte jag hem och fick något RYCK och började plocka undan , dammsuga , damma , så nu luktar det gott här hemma sen lagade jag lite köttbullar och makaroner och jag är så mätt nu ´så jag nästan spyr :P
halv sitter i soffan och kollar lasvegas nu med tända ljus och bara njuter av avkopplingen som jag inte haft på länge !

Blir det FEST på fredag ? hmm . Vad tycker ni?

Lördag är det bestämmt fest hos sara min klassvän :) MYCKET KUL !

jobba hårt hela veckan kan ni fethajja.. Mogård nästa !

Måste handla och gå på apoteket imorgon ! SUCK . köpa åksjuketabletter till mogård resan , måste förbereda..

Jenny sover hos mig imorgon också , myss :)

Tjingeliling på er läsare :*

Inga kommentarer:

Read all of it