söndag 8 november 2009

Lördag och söndag


Igår så började dagen med att jag vaknde vid 10 cirkus sen åkte jag till stan och lämnade filmer hos alex sen hem och fixade mig inför kvällen.
Kl 5 skulle vi vara i lokalen i munktorp för att fixa allt innan alla kom.
Kvällen var så sjukt rolig och hektisk i vissa lägen !
Lite roligt var när jag bar ut bröd och fyllde på så fick man höra när dom var slut om hur min bröd som var kvar om dom var hårda eller ? ;P Hah!
Sen stackarn som jag råkade bränna! Lite synd om honom ! :P
Jag skulle ta en plåt på kanten tog jag och lyfte upp den han sa är det inte varmt ? - nej sa jag sen lyfte jag upp den och han la handen under och skulle bära som en pizza bagare men brände hela handen och fick ont stackaren :( Hahaha , förlåt men det var så kul! Undrar när jag får igen ? (A)
Kvällen doog ganska fort men det var kul :)

Imorse vaknade jag av att jag fick ett sms av pappa kl 8.17 och frågade om jag var vaken , OH SHIT skulle ju varit vaken 8 , bara stressa som en idiot för att hinna till matchen.
Hinner iaf och kom i tid :D
Matchen ja , vad säger vi ? VINST :D:D :D :D
9-6 vart det i matchen och jag pyttsa 1 mål och 2ass :)
Jag tror inte jag har gjort så mycket mål som jag gjort nu här i örebro :P KING !

Nej , nu är jag så trött får se om jag somnar men det är inte bra för så sover jag ingenting i natt istället :P hmm .

Ha de bbraaa : )

1 kommentar:

Martina sa...

Bra jobbat idag!! :) Inte konstigt att du blev lite sen idag men du hann iallafall före matchen ;)

Syns på tisdag!! Pusskram Martina

Read all of it