fredag 27 november 2009

Fredag

Allt hände så plötsligt och fort så ikväll är det FEST ! :)

Iskolan hade vi avläsning sen skulle vi återberätta enligt kc metod och det orkar jag inte berätta vad det är :) hihi ! inge spec. Men det var sån svår berättelse man skulle berätta på teckenspråk samtidigt nu tid och tänketid och sen tillbaka hur han tänkte själv och ja jätte svårt !! Men lyckades på någe vis iaf :) Mitt minne hari nte svikit mig än iaf , tycker jag har bra minne :)
Efter så gick vi på stan ett tag sen blev det bolaget tills ikväll :)
Ikväll blir det jag , natttaaa och christer :) Super kul ! Träffa sedan malin och hennes vänner på krogen :)

Först jag jag tvätta om 20 min :) så jag får lite rent ! har 2 maskiner som jag ska pula ihop ! :D förlåt om jag har tvätt i hela lägenheten polarna men det får ni ta :D hahah!

Vad tusan ska jag ha på mig ikväll :D? det är alltid en bra fråga .

Äsch , nu ska jag kolla om jag fått lön ! :)

ha kul ikväll , jag ska iaf leva på !

P.S någon anonym kommenterade att jag kunde ta en löptur istället och det är inte lättast när jag inte känner till staden och inté hittar dagtid så om jag blir vilse så hittar ingen tillbaka åt mig heller sen finns det våldtäktsmän här på norr , har jag dock bara hört , men ja! Törs inte helt enkelt! D.S

tack ändå !!

Tjoleling

Inga kommentarer:

Read all of it