lördag 14 november 2009

Förfest och lördag

Igår vart det stor städa inför stor besök av några i klassen :)
dammsög och damma och fixade allt så det var super fint hemma hos mig , och slog till även att tända ljus när dom kom :) hhihi.
Nina, nathalie, christer och josefina kom först :)okej , ska inte glömma att säga att stina kom allra först och fixade sig med mig :P
sen kom mattias och han hade med sig en blomma och en vin flaska , super tack :) passar super bra i köket ! :) Vinflarran stod de " När du dricker detta vin så blir du fin men bjud inte stina för hon kommer från palestina" Haha , vilket rim:)
Sen när kvällen närmade sig klockan 11 så drog vi ner på stan och där slutade även kvällen , alla åkte hem nästan även jag , kände att jag inte riktigt hade råd och inte var tillräckligt full sen har jag ju en match imorgon jag vill vara fit for fight till! :) niclas var snäll och gjorde mig sällskap hem ! Skrev även autograf på staden ;) hihi , okej en buss kur ! MEN ändå ;) Idag har jag inte gjort mkt , skönt att bara ta det lugnt , åkte till stina och hängde där medans hon tvätta fixa , baka och ja sprang runt :) Mysigt!

Nu är jag hemma och vill bara att klockan ska bli 9 så man kan sova :P haha! som sagt match imrogon halv 2 i köping ! be there :)

har stopp i köket också , måste komma ihåg att köpa en fucking jävla kosxiskdjhd soda så jag får bort de !!

nej ska ta och leta på sladden så bilder kommer upp :)

Tudeeeluuuuuu

Inga kommentarer:

Read all of it