måndag 9 november 2009

DÅLIGDAG.SE

Började med att bara vakna imorse lite sent för jag ville snosa lite ! fick lite bråttom men sen hitta jag inte min älskade klocka :@ GAH vart har du tagit vägen ? kan inte vara utan :( Måste nu då köpa en ny :O
Sen i skolan gick det ju inte bättre , röst och tal vård gick åt PIP SVÄNGEN sen samhällen och psykologin , tur var så pratade leif bara på så det var bara lyssna , SÅ BRA ! men sen skulle jag cykla hem , DÅ HOPPAR KEDJ FAN SKAPET PÅ CYKELN ! :@ Hade det bara varit bak delen hade jag själv kunnat fixa men nu har hela skiten hoppas , så grattis linn bara börja GÅ till skolan ! :@ tar ca 30 min !! SUCK

Just nu sitter jag och äter lakris och ska fan inte röra mig ur fläcken så inget mer händer !
Måste :
*laga mat och matlåda
*läsa på nyhets grejjen
*engagera mig lite på teckenlistor och ord
* STÄDAAA

Fan jag orkar inte , därför struntar jag i det.
Träna borde jag också göra ! dålig med det !

hej då

Inga kommentarer:

Read all of it